Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012

ΕΝΑΝΤΙΟΝ

ΕΝΑΝΤΙΟΝ - NORMA THE BAND


Σε μια "διχασμένη" Ελλάδα, δύο ημέρες πριν τις εκλογές, ανακαλύψαμε ένα τραγούδι για όσους είναι και θα είναι κατά του εκάστοτε Κατεστημένου... Εναντίον .







Ένα "ελεύθερο" τραγούδι κατά της βίας, του φανατισμού και της μισαλλοδοξίας, που αποτυπώνει με γλαφυρό ύφος την τρέχουσα κοινωνικοπολιτική συγκυρία, την τελμάτωση του παρόντος παγκόσμιου κατεστημένου συστήματος και την ανάγκη για το πέρασμα σε μια νέα εποχή όπου οι άνθρωποι και οι αξίες θα επανέλθουν στο προσκήνιο...

NORMA THE BAND - ENANTION

(Βασισμένο στο ποίημα «Εναντίον» του Νίκου & Γιάννη Στουραΐτη )

Σ' αυτό το δίλλημα που πάντα θα σε βάζουν
Θα σου διαλέξουν την κατάλληλη στιγμή
Να χαρίσεις όλα αυτά που σου αρπάζουν
Σ' εκείνων τη χρυσή και μεγαλόχαρη αυλή.

Αυτό το σήμερα που απόψε ατενίζουμε,
Ειν'' ένα αύριο βγαλμένο απ' τα παλιά
Από παιδιά μας μάθαν να το συλλαβίζουμε
Πάντα ένα χρώμα, πάντα ένα κόμμα , μια πλευρά.

Σ' αυτόν τον κόσμο των νεκρών και των πολέμων
Σ' αυτόν τον κόσμο των θεών και των θηρίων
Σ' αυτή τη γη των αμνών και των σφαγείων
Στη χώρα αυτή των χημικών και των δακρύων
Είμαι εναντίον, είμαι εναντίον, είμαι εναντίον,
είμαι εναντίον, είμαι εναντίον, είμαι εναντίον
Σ' αυτόν τον κόσμο των τρελών, των ηλιθίων

Σου διδάξανε σωστά να επιλέγεις
Των δανείων την απλόχερη σκλαβιά
να υπηρετείς, να ζεις και να πιστεύεις
της ψήφους σου τα εκλεκτά κι αχόρταγα σκυλιά.

Μέσα στο σύστημα που στρώνει αποκοιμήθηκε
  της αιώνιας καρέκλας η γενιά
Ένα σκάνδαλο κι ο λόγος που γεννήθηκε
τώρα τελειώνει, τώρα πληρώνει ακριβά.

Σ' αυτόν τον κόσμο των νεκρών και των πολέμων
Σ' αυτόν τον κόσμο των θεών και των θηρίων
Σ' αυτή τη γη των αμνών και των σφαγείων
Στη χώρα αυτή των χημικών και των δακρύων
Είμαι εναντίον, είμαι εναντίον,
Σ' αυτόν τον κόσμο των τρελών, των ηλιθίων
είμαι εναντίον, είμαι εναντίον,
Σ' αυτόν τον κόσμο των τρελών, των ηλιθίων
είμαι εναντίον, είμαι εναντίον, είμαι εναντίον,
είμαι εναντίον, είμαι εναντίον, είμαι εναντίον,
είμαι εναντίον, είμαι εναντίον, είμαι εναντίον.

Πριν το χάσμα κάποια μέρα θα ξυπνήσεις
στης πλατείας την παγκόσμια αγκαλιά
και θα βρεις, θα πεις, θα ζεις τις λύσεις......
Πριν το χάσμα κάποια μέρα θα ξυπνήσεις
στης πλατείας την παγκόσμια αγκαλιά
και θα βρεις, θα πεις, θα ζεις τις λύσεις......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Βίντεο του Μήνα